Józefów - Majdan - Wiązowna - Józefów

Wtorek, 7 września 2021 · Komentarze(0)
Ostatnia próba roweru przed wyjazdem na Maraton Północ - Południe. Rower dostał nowy napęd: kasetę, łańcuch. Także suport i co ważne, nowe opony o szer. 28.
Dziś w zasadzie ostatni dzwonek, aby sprawdzić, czy z rowerem wszystko w porządku. W czwartek muszę być już spakowany, bo w piątek raniutko wyjazd.
Na trasę testową wybrałem pętelkę przez Wiązownę. Otwarta S2 daje nowe możliwości poprzez całkiem długi ciąg dróg serwisowych ciągnących się wzdłuż drogi ekspresowej. Trzeba tylko pamiętać, że nie zawsze serwisówka równa się gładki asfalt. Tu akurat mniej więcej od wysokości Jez. Torfy do Zagórza mamy typowa szutrówkę. Raj dla graveli, ale i mój Defy Advanced na nowych, szerszych oponach całkiem nieźle sobie poradził.
A w Góraszce budowa. Ma być wielkie centrum handlowe. Na razie zaczęli od centrum rozrywki z Pszczółką Mają w roli głównej.
Góraszka. Budowa centrum rozrywki © skaut
Przejazd przez Wiązownę. Dawno tu nie byłem, choć to sąsiednia gmina. Nowa droga dla rowerów. Asfaltowa! Za to powrót do Józefowa nieco uciążliwy. a to z powodu remontu DW 721. Bardzo długo to trwa.
Rower sprawdzony, trzeba go tylko będzie opłukać bo na szutrówce oprószył się nieco szarym pyłem.