Czeremcha

Niedziela, 25 maja 2014 · Komentarze(0)
* wpis "zaległy". Od Nowego Roku postaram się tylko na "bieżąco".
To była dłuższa wycieczka w ramach przygotowań do tegorocznych większych wyzwań w postaci "Włocławka" i BBT. Pobudka wcześnie rano. Przejazd rowerem do stacji kolejowej Cisie, potem pociągiem do Siedlec, przesiadka "na styk" na pociąg do Czeremchy. Stuk-stuk spdami o peron z rowerem na ramieniu. Czeremcha (jak tu spokojnie i ładnie !) Dalej już tylko na rowerku do domu. Drogę od Kleszczeli do Siemiatycz pokonywałem już w 2012 r. kończąc objazd dookoła Polski. Pogoda jak brzytwa. Na drodze bezruch. Dopiero w Stanisławowie k. Mińska Mazowieckiego gwałtowna wiosenna ulewa. Czekam na słońce pod daszkiem stacji benzynowej ucinając sobie pogawędkę z motocyklistą, który podobnie jak ja schował się przed deszczem. Końcówka na trochę sztywnych nogach, ale się udało.

Ponieważ "System" poddał w wątpliwość przejechany dystans, w załączeniu mapka. Ta prosta linia to skrót jaki sobie Garmin wymyślił pomiędzy stacjami PKP Cisie i Czeremcha.